procházka do Janové

09.05.2010 11:55

8.5. 2010 jsme si udělaly krásnou a dlouhou procházku. Ráno jsme jely vlakem do Janové. Odtud jsme šly pěšky přímo na Vsetín. Cestou jsme potkávaly samé pejskaře, protože byl hezký den, jako dělaný pro vycházku se svým čtyřnohým kamarádem. Přišly jsme na to, že Airinka se bojí malých psů (dovolí si na ně jen když si dovoluje Whitee), ale na velkého psa si klidně dovolí. Tak na příklad: Když jsme seděly na louce a moje sestra cvičla kousek od nás stopy s Whitee a Airinka ležela vedle mě a spala,  o chvilku později se zničeho nic zvedla a podívala se směrem na takového velkého,volně puštěného psa. Najednou vyletěla přímo za ním a začala strašně štěkat. Ten pes se za ní rozběhl, ale naštěstí né úpně k ní. Aira se nedala odvolat a i když jsme na ni volaly, nešla. Pak jsme pochopily, že ji nepřivoláme a tak jsem pro ni běžela.  Zároveň k ní zrovna přišel i ten pes a i když jí nic nedělal a chtěl ji jen očichat, začala pištět (asi se lekla) a tak jsem ji vzala do náruče a uklidnila jsem ji.

Zbytek cesty si radostně běhala ve vysoké trávě, ve které nešla vůbec vidět, protože ta tráva byla vyšší než ona. Jak jsme potom vyšly na cestu, měla Aira žlutý čenich od pylu z pampelišek. Domů jsme přišly všechny hrozně unavené (hlavně naše fenky), ale byl to prostě super výlet a moc jsme si to užili.=o))